خبرگزاری کار ایران

کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تهران مطرح کرد؛

اعتراض به ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی و تغییرات قانون کار

کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان تهران با صدور بیانیه‌ای هرگونه ادغام و تجمیع درمان سازمان تامین اجتماعی و تغییرات قانون کار را محکوم و تاکید کرد؛ در گردهمایی روز سه‌شنبه 25 آبان شرکت خواهد کرد.

کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان تهران با صدور بیانیه‌ای هرگونه ادغام و تجمیع درمان سازمان تامین اجتماعی و تغییرات قانون کار را محکوم و تاکید کرد در گردهمایی که به این منظور در روز سه‌شنبه 25 آبان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان تهران در آغاز این بیانیه به نشست مشترک اعضای هیئت مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی استان و شهرستان تهران، قرچک و ورامین و کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران در روز یکشنبه 16 آبان اشاره کرده است.

در ادامه بیانیه آمده است: در این نشست پیرامون مسائل و موضوعات روز جامعه بازنشستگان و مستمری‌بگیران و کارگران صحبت و تاکید شده سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بین‌النسلی‌ست و اموال آن حق‌الناس است.

در ادامه این بیانیه بر ایجاد وحدت و یکپارچگی بین تشکل‌های کارگری و و کانون‌های بازنشستگی و حفظ اشتغال موجود تاکید شده است.

کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان تهران در پایان این بیانیه هرگونه ادغام و تجمیع درمان سازمان تامین اجتماعی و تغییرات قانون کار را محکوم و تاکید کرد؛ در گردهمایی که به این منظور در رور سه‌شنبه 25 آبان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

کد خبر : ۴۲۶۶۷۰