خبرگزاری کار ایران

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

تغییر زمان پرداخت مستمری گروهی از کارگران بازنشسته

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۶۵۳

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: به دلیل اصلاح سامانه پرداخت، آن دسته از بازنشستگانی که در سال گذشته تغییری در زمان دریافت مستمری خود نداشتند، زمان دریافت مستمری آنها در این مرحله اصلاح می شود.

به گزارش ایلنا، رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از اجرای پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان این سازمان خبر داد.

وی ضمن تأکید بر عدم تغییر در زمان دریافت مستمری بازنشستگانی که در سال قبل مشمول برنامه نظام پرداخت متمرکز مستمری بودند، اظهار داشت: تاریخ پرداخت مستمری آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی که از طریق بانکهایی غیر از بانک رفاه کارگران پرداخت می شود و همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف "کاف" تا "ی" آغاز می‌شود؛ طی سه ماه به بیست و هفتم انتقال می یابد.

این مقام مسئول در سازمان تامین اجتماعی افزود: این برنامه طی ماه های آبان و آذر اجرایی می شود و دو گروه بازنشستگانی که اعلام شد در این دوره در هر ماه مستمری خود را با حداکثر ٣ روز تغییر در یافت می کنند.

اردلان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همفکری کانونهای بازنشستگی سراسر کشور و تمامی بازنشستگانی که در برنامه پرداخت متمرکز مستمری مشارکت دارند، گفت: این برنامه برای برقراری عدالت در پرداخت مستمری و رفع همپوشانی‌ها اجرایی می شود و با تکمیل آن مستمری تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی از یک حساب و به صورت متمرکز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز