خبرگزاری کار ایران

در بیانیه یک تشکل صنفی فرهنگیان عنوان شد؛

لزوم رسیدگی مجدد به پرونده قضایی فعالان صنفی معلمان

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۹۳۳

یک تشکل صنفی فرهنگیان با صدور بیانیه‌ای خواستار رسیدگی به مطالبات معلمان و رسیدگی مجدد به پرونده های قضایی فعالان صنفی فرهنگیان شده‌است.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به اجرای احکام قضایی برای فعالین صنفی معلمان اعتراض کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان و متولیان امر شده است.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: بی‌توجهی دست‌اندرکاران به نظام تعلیم وتربیت، موجب نامناسب ماندن وضعیت آموزش‌وپرورش و منزلت و معیشت فرهنگیانِ شاغل و بازنشسته گردیده است.

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: در این سال‌های متمادی، تشکل‌های صنفی فرهنگیان برآمده از اراده‌ی جمعی معلمان کشور، به‌دور از هرگونه وابستگی به جریان‌های قدرت و فارغ از هرنوع سیاسی‌کاری، صرفاً برای به‌دست آوردن حقوق مادی و معنوی وصنفی فرهنگیان تلاش نموده‌اند. آنچه مایه‌ی تاسف می‌باشد این است که نه‌تنها متولیان امر ، صدای اعتراض معلمان را نشنیده‌اند بلکه در هر دوره به‌نوعی در فروکاستنِ قدر و منزلت فرهنگ و فرهنگی نقشی به‌سزا ایفا نموده‌اند و این بی‌توجهی به نظام  آموزشی، تمامی زیر ساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور را به چالش کشیده است.

در ادامه این بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان سراسر کشور با اشاره به بازداشت و به اجرا درآمدن حکم قضایی صادر شده برای اسماعیل عبدی، درخواست آزادی وی و توقف اجرای احکام  مشابهی شده است که تاکنون برای آقایان باغانی و بهشتی‌لنگرودی مطرح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز