خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران اداره راه زابل 4 ماهه شد

کد خبر : ۴۳۴۰۸۳

با گذشت 9 ماه از شروع سال جدید کارگران اداره راه وشهرسازی زابل هنوز موفق به دریافت مطالبات معوقه 4 ماه گذشته خود نشده‌اند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا تعدادی از کارگران اداره راه وشهرسازی گزارش کرده اند،حدود 100  کارگرشاغل در اداره راه وشهرسازی شهرستان زابل در استان سیستان وبلوچستان هستیم  که معوقات مزدی مربوط به  چهار ماه از سال جاری خود را هنوز دریافت نکرده ایم.

به ادعای این کارگران اداره راه وشهرسازی زابل  که کارفرمای آنها محسوب می‌شود به دلیل آنچه که پرداخت نشدن بودجه وکمبود منابع مالی عنوان می‌شود پرداخت مطالبات آنها درا با تاخیر انداخته است.

بر اساس این گزارش،از قرار معلوم بی‌توجهی مدیران اداره راه وشهرسازی زابل به مطالبات کارگران باعث شده تا  کارگران انگیزه  کار کردن را از دست بدهند .

این کارگران می‌گویند به دلیل آنکه حجم مطالبات پرداخت نشده آنها 120روز رسیده است دیگر قادر به گذران زندگی خود نیستند و این وضعیت در حالی است  هر روز با وعده های عملی نشده مدیران این اداره روبرو هستیم با این حال با آغاز فصول سرد سال که فعالیت روزانه آنها چند برابر از قبل می شود تا به امروز کارگران در انجام  کار روزانه خود کوتاهی نکرده اند.

باوجود آنکه کارگران قرار دادی اداره راه زابل خواستار آن هستند تا این اداره مطالبات معوقه کارگران را پرداخت کند اما تا این لحظه پیگیری‌های آنها بی‌نتیجه مانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز