خبرگزاری کار ایران

برای دومین روز متوالی اتفاق افتاد:

تجمع کارگران لیفتراک سازی تبریز برای معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۸۰

از روز گذشته تاکنون شماری از کارگران کارخانه «لیفتراک سازی سهند تبریز»در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود دست از کار کشیده ودر محوطه کارخانه تجمع کرده اند.

منابع خبری ایلنا در در کارخانه « لیفتراک سازی سهند تبریز » علت برپایی این اعتراض صنفی دو روزه را سه ماه معوقات مزدی اعلام کرده‌اند.

به نقل از کارگرانی که در این اجتماعی صنفی شرکت دارند گفته می‌شود،در کارخانه لیفتراک سازی سهند تبریز حدود170 نفر کارگر رسمی وقرار دادی فعالیت دارند که کارفرما علاوه بر تاخیر مطالبات مزدی شهریور ماه تاکنون، از واریز حق بیمه آنها نیز خودداری کرده است.

طبق اظهارات کارگران به صورت مشخص  میزان بدهی این کارخانه به تامین اجتماعی در حدود 3 میلیارد و700 میلیون تومان است که این موضوع باعث شده‌است تا تامین اجتماعی تبریز در برخی از ماه ها سال راضی به تمدید  دفترچه های در مانی کارگران نشود.

به گفته کارگران ، زمانی وضعیت تولید در کارخانه لیفتراک سازی سهند تبریزبسیار  خوب بود اما بعد از آنکه مدیریت کارخانه از تقریبا 4 سال پیش به بخش خصوص واگذار شده است، مشکلات کارخانه آغاز شده  ودر حال حاضر با وجود آنکه مشکل خاصی در زمینه تولید وفروش محصولات کارخانه مشاهده نمی شود، سه ماه دستمزد کارگران پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز