خبرگزاری کار ایران

پس از پنج روز اعتراض صورت گرفت؛

کارگران ارگ قدیم بم به کارشان بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۳۲۵

منابع کارگری در کرمان می‌گویند به دنبال خاتمه اعتراض صنفی کارگران پایگاه میراث فرهنگی ارگ بم، تمامی این کارگران از امروز به کار سابق خود بازگشتند.

به گفته  منابع کارگری ایلنا، با توافقی که روز پنجشنبه (هجدم آذرماه) میان مدیر پایگاه میراث فرهنگی ارگ بم،  فرماندار بم ،نماینده مردم بم در مجلس و کارگران شاغل در این پایگاه صورت گرفت؛ اعتراض صنفی کارگران در پنجمین روز خود خاتمه یافت.

برپایه این این اظهارات در این جلسه توافق شده است که تا پایان ماه جاری همه چهار ماه معوقات مزدی کارگران پرداخت شود و در همین رابطه قرار است تا فردا یکشنبه( 21 آذر ماه) پرداخت معادل یک ماه از معوقات مزدی کارگران به عنوان اولین قسط، صورت بگیرد.

کارگران این پروژه فرهنگی می‌گویند برهمین اساس همه آنها با اعتماد به وعده‌های داده شده، تا پایان ماه جاری (آذر ماه سال 95) به انتظار خود برای وصول مطالبات مزدیشان ادامه خواهند داد و امیدوارند که این بار کارفرما آنها با خوش حسابی خود از تکرار چنین تجمع اعتراضی جلوگیری کند.

گفتنی است ؛کارگران معترض پروژه ارگ قدیم بم  که همه از استاتید گل وخشت هستند چهار ماه است که حقوق و مزایا   دریافت نکرده‌اند وبه همین دلیل از صبح  روز یکشنبه (14 آذر ماه)  تا صبح روزپنجشنبه (18 آذر ماه)دست از کار کشیده وهر روز در محوطه ارگ مقابل ساختمان پایگاه میراث فرهنگی تجمع کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز