خبرگزاری کار ایران

شورای اپراتوری برق:

طرح یکسان سازی حقوق و مزایای کلاه زردها در مجلس کلید خورد/ از عملکرد سازمان مدیریت ناراضی هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۰۹۰

پس از تصویب طرح یکسان سازی حقوق و مزایای اپراتورهای پستهای فشار قوی برق در کمیسیون تلفیق در روز گذشته، این طرح قرار است در صحن علنی مجلس مطرح شود.

اعضای شورای اپراتوری برق در تماس با ایلنا از تصویب  طرح یکسان سازی حقوق و مزایای اپراتورهای کار معین با سایر نیروهای پیمانی و رسمی در کمیسیون تلفیق مجلس خبر دادند.

از قرار معلوم، این طرح، عصر روز گذشته (بیست و یکم آبان) در کمیسیون تلفیق رای آورده و به تصویب رسیده‌است.

شورای اپراتوری می‌گویند: پس از رایزنی های مداوم شورای اپراتوری با نمایندگان مجلس و همچنین حضور مکرر این اعضا در مجلس، از نزدیک شاهد تصویب طرح یکسان سازی حقوق و مزایای اپراتورهای کار معین پست های فشار قوی برق در کمیسیون تلفیق با ۵۶ درصد آرا بودیم.

این فعالان کارگری می گویند: این طرح مصوب، پس از رای ‌گیری و تصویب در صحن علنی مجلس، لازم الاجرا خواهد شد.

از سوی دیگر اعضای شورای اپراتوری برق ضمن اعلام خرسندی از این موفقیت،  از کارشکنی‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوری در امضای ابلاغیه کارگر دائم اپراتورهای پست‌های فشارقوی برق انتقاد کردند و گفتند سازمان مدیریت بایستی با استناد به ماده 124 خدمات کشوری،  ابلاغیه کارگر دائم اپراتورها را امضا و به وزارت نیرو ابلاغ کند، اما تا کنون علیرغم پیگیری‌های اپراتورها، از این کار طفره رفته‌است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز