خبرگزاری کار ایران

مرگ یک کارگر نقاش در بیمارستان امام خمینی ساری

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۱۹۹

یک کارگر نقاش اهل آمل بر اثر تزریق آمپول ، در بیمارستان امام خمینی ساری فوت کرد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا،  ظاهرا این حادثه  طی روزهای گذشته در بیمارستان امام خمینی ساری زمانی رخ داد که یک کارگر نقاش بنام  «علی روحی » که تقریبا دو ماه پیش بر اثر سقوط ازارتفاع دچار شکستگی دست چپ شده بود ،حین تزریق آمپول ، جان خود را از دست داد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تایید این خبر به رسانه‌ها گفته است : متوفی یک  نقاش ساختمان بود که حدود دو ماه قبل حین کار به دلیل سقوط از ساختمان دو طبقه، از ناحیه دست چپ آسیب  می بیند.

دکتر سلطان تویه در ادامه گفته است پزشک معالج  آن زمان دست این کارگر ساختمانی را به علت شکستگی گچ گرفت که  بعد از مدتها سفت بسته شدن بانداژ گچ، موجب ناراحتی و کبودی و آبسه دست متوفی می شود.

به گفته وی، پزشک مربوطه این کارگر را برای درمان بهتر به بیمارستان امام خمینی ساری ارجاع داد که با تشخیص پزشک عفونت ، دست این مرحوم از گچ خارج و مورد درمان قرار گرفت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه سخنان خود گفته است: بیمار به تشخیص پزشک معالج پس از چند روز بستری و درمان کامل، برای آخرین شب در آن بیمارستان بستری بود که متاسفانه در شب حادثه بیمار از سوی یک پرستار مورد معاینه قرار  می گیرد وبعد آن ساعت 12 نیمه شب پرستار دیگری که در  بخش  بوده دو آمپول ونکوماکس 500 به متوفی تزریق می کندکه چند لحظه پس ار تزریق، این کارگر ساختمانی  دچار رعشه و لرزش بدن شد ه و با وجود تلاش پرستاران بخش و دکتر کشیک، سی پی آر و دستگاه شوک بیمار احیا نشد و فوت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز