خبرگزاری کار ایران

به درخواست تشکل‌های کارگری؛

تجمع کارگران ونزوئلایی در اعتراض به وضعیت معیشتی

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۷۲۵

شماری از تشکل‌های کارگری در ونزوئلا در اعتراض به وضعیت نامطلوب معیشتی و بی ارزش شدن پول این کشور از کارگران این کشور خواسته‌اند که در تجمعات صنفی که به این منظور برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش ایلنا؛ پس از افت ارزش پولی ملی ونزوئلا کارگران و بسیاری از اقشار محروم کشور دیگر قادر به تامین مایحتاج اولیه زندگی خود نیستند. هر چند دولت این کشور برنامه‌هایی برای کمک رسانی به آنها تدارک دیده است اما خشکسالی و کاهش قیمت نفت دست دولت را برای کمک به کارگران بسته است.

از این رو شماری از تشکل های کارگری این کشور از کارگران خواسته‌‌اند که در تجمعات صنفی مسالمت آمیزی که به این منظور تشکیل می‌شود، شرکت کنند تا صدای اعتراض خود را به گوش دولت برسانند.

دولت «نیکلاس مادرو» تاکنون به اخبار منتشر شده در این خصوص واکنشی نشان نداده است؛ اما انتظار نمی‌‌رود که در این خصوص واکنشی تندی نشان دهد؛ چرا که تشکل‌های کارگری این کشور تا حدود زیادی به دولت چپگرای این کشور وابسته هستند.

در ماه‌های گذشته رئیس جمهور ونزوئلا به صراحت کارخانه دارن را تهدید کرده بود که اگر کارخانه های خود را تعطیل  کنند آنها را محاکمه خواهد کرد. 

در آن زمان اخباری منتشر شده بود که کارخانه دران  به دنبال افزایش دخالت‌های دولت در تعیین سطح تولید، قصد تعطیل کردن کارخانه‌های خود را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز