خبرگزاری کار ایران

کارگران مولد بخار رجاء حال و روز خوشی ندارند/ معوقات پرداخت نشد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۵۱

کارگران پیمانکاری مولد بخار رجاء از دو ماه پیش مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

کارگران پیمانکاری مولد بخار رجاء در تماس با ایلنا از وضعیت نابسامان شغلی خود خبر دادند.

این کارگران پیمانکاری می‌گویند: برای آبان مبلغ کمی به عنوان علی‌الحساب دریافت کرده‌ایم و دستمزد آذر ماه پرداخت نشده است. به دلیل عدم پرداخت، شب یلدا شرمنده خانواده‌هامان شدیم.

این کارگران که تعداد آن‌ها حدود ۱۲۰ نفر است، در تعویض دفترچه‌های بیمه خود نیز با مشکل مواجهند.

کارگران مولد بخار می‌گویند: این روز‌ها حال و روز پرسنل استیم (مولد بخار)، اصلا خوب نیست. حال در این هوای سرد که ما پرسنل استیم مامور گرم کردن مسافران هستیم، چه کسی مسئول گرم کردن کانون خانواده‌های ما است؛ آن‌ها می‌گویند: مسئولین محترم فکری به حال مامورینی کنند که در سرمای استخوان شکن مامور رسیدگی به امور گرمایشی مسافران هستند؛ مامورینی که دستان پینه بسته‌شان نشان از بستن لوله‌های سرد انتقال بخار در زیر واگن‌ها و صدای گرفته و سرفه‌های مکررشان نشان از استنشاق دود حاصل از گازوئیل و روغن است.

این کارگران با بیان این که کسی پاسخگو نیست؛ می‌گویند: شرکت پیمانکاری مربوطه مدعی است که رجاء صورت وضعیت‌ها را پرداخت نمی‌کند و در نتیجه شرکت توان پرداخت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز