خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران سبز مهاباد برای 26مین روز متوالی/مذاکرات بر سر حقوق صنفی از سر گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۱۳۲

کارگران مجتمع سبز مهاباد برای 26مین روز متوالی مقابل این مجتمع تجمع کرده‌اند. تجمع کنندگان از خرداد 94 مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند و تنها به آنها مبالغی به صورت علی الحساب پرداخت شده است که تکاپوی معیشت آنان را نمی‌‌دهد.

چندین نفر از کارگرانی که در تجمع امروز حضور دارند به ایلنا گفتند که برای 26 امین روز مقابل این مجتمع تجمع کرده اند و خواستار دریافت مطالبات مزدی خود هستند اما تاکنون مدیران این مجتمع در این خصوص به آنها پاسخی نداده‌اند.

این کارگران می‌گویند در کل نزدیک به 100 کارگر هسیتم که به دلیل بدحسابی کارفرما و توقف تولید با مشکل معیشتی روبرو شده‌ایم.

آنطور که کارگران می‌گویند مبالغی به آنها به صورت علی الحساب پرداخت شده است اما مبالغ پرداختی تکاپوی معیشت کارگران و زندگی آنان را نمی‌کند و به همین دلیل آنها بر ادامه اعتراض خود مصر هستند.

در تجمع امروز همانند تجمعات روزهای گذشته، کارگران کشت و صنعت، مجتمع دامداری، سرد خانه زمزم و هما مرغ مهاباد حضور دارند .

کارگران همچنی در اطراف کارخانه چادر برپا کرده‌اند کرده‌اند و به علت سردی هوا با داخل مجتمع رفته‌اند اما تاکید دارند که همزمان با پرداخت مطالبات، مذاکرات بر سر حقوق صنفی از سر گرفته شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز