خبرگزاری کار ایران

معطلی کارگران اخراجی آزاد راه تهران شمال برای دریافت معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۹۷۳

سه نفر از کارگران پیمانکاری «آزاد راه تهران شمال » با وجود خاتمه یافتن رابطه استخدامی هنوز موفق به دریافت معوقات مزدی خود نشده‌اند.

منابع ایلنا در پروژه آزاد راه تهران شمال با اعلام این خبر اعلام کردند؛ کارگران یاد شده از طریق شرکت پیمانکاری «ارسا ساختمان»  چندین سال است در پروژه آزاد راه تهران شمال مشغول به کار بودند که با وجود گذشت حدود سه ماه از زمان قطع همکاری آنها هنوز موفق به انجام تسویه حساب نشده‌اند.

برپایه این اطلاعات کارگران یاد شده تاکنون هیچ شکایتی را در مراجع حل اختلاف مطرح نکرده اند و برای وصول مطالبات خود چندین بار به واحد اداری مالی و دفتر کارفرما شرکت پیمانکاری مراجعه کرده‌ اما هنوز برای وصول بخشی از  مزایای حق سنوات خدمت و حق عیدی، حق بیمه، مرخصی، اضافه کاری‌های عادی و جمعه کاری‌ها، معطل مانده‌اند.

بنا بر ادعای کارگران، کارفرمای شرکت ارسا ساختمان به هر یک از این کارگران اخراجی  آزاد راه تهران شمال حدود 9 میلیون تومان تومان بدهی دارد اما پیمانکار این ادعای کارگران را رد می‌کند.

گفتنی است افراد اخراج شده از کارگران قراردادی ارسا ساختمان هستند که دو نفرشان به دلیل  آنچه پیگیر مطالبات صنفی خود عنوان می‌کنند از سوی کارفرمای شرکت پیمانکاری از کار بیکار شده اند و از قرار معلوم کارگر سومی خود خواسته محل کار خود را ترک کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز