خبرگزاری کار ایران

کارگران پلی اکریل اصفهان در تماس با ایلنا:

اظهارات استاندار اصفهان ضدکارگری است/ اگر دولت از خود رفع تکلیف کند، چه کسی به دادکارگران پلی‌اکریل برسد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۸۴۰

کارگران پلی‌اکریل اصفهان می‌گویند: اظهارات استاندار اصفهان رفع تکلیف و فرافکنی است؛ این درحالیست که عملکرد هیات اجرایی مستقر در پلی اکریل هم ناموفق بوده است.

جمعی از کارگران شرکت پلی‌اکریل اصفهان در تماس با ایلنا، از اظهارات اخیر استاندار اصفهان انتقاد کردند.

استاندار اصفهان شامگاه یکشنبه هفته گذشته در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص روند رسیدگی به مشکل کارگران کارخانه پلی اکریل که چند روزی است روبروی استانداری اصفهان تجمع می‌کنند، اظهار داشته است: در هیچ کجای بودجه کشور منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران بخش خصوصی دیده نشده است و از این رو ما در استانداری پولی نداریم که به کسی پرداخت کنیم.

این مقام مسئول در ادامه گفته‌است: در حال حاضر در تلاش هستیم که تسهیلاتی را از بانک ملی و تجارت و بخشی هم اعتبارات دولتی برای حل مشکل این کارخانه تخصیص دهیم. او در پایان اظهاراتش از کارگران این کارخانه علی رغم اینکه حق دارند و شش ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند درخواست کرده است صبوری کنند.

کارگران پلی‌اکریل از این اظهارات ناراضیند و انتقاد دارند. این کارگران می‌گویند: دو هزار کارگر پلی‌اکریل دارند چوب بی‌تدبیری‌ها را می‌خورند و سرگردانند؛ حالا استاندار هم می گوید به ما ربطی ندارد.

این کارگران می گویند: چرا استاندار از بی‌کفایتی هیات اجرایی دولت که در ماههای گذشته در پلی اکریل مستقر شده، سخنی نمی‌گوید؛ چرا از این که این هیات نتوانست محصولات کارخانه را بفروشد؛ نتواست تسهیلات بگیرد؛ و با این بی‌کفایتی تولید را خواباند، حرفی به میان نمی آید.

این کارگران معترضند و می‌گویند در سال جدید فقط سه ماه حقوق گرفته‌ایم؛ اگر قرار باشد دولت به داد ما نرسد؛ چه باید کرد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز