خبرگزاری کار ایران

از روز شنبه تاکنون ادامه دارد:

سرگردانی موقت کارگران فرنخ و مه‌نخ به دلیل توقف فعالیت

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۱۱

منابع خبری ایلنا در قزوین از تعطیلی موقت دو کارخانه فر نخ ومه نخ و بلاتکلیفی حدود دویست کارگر شاغل در این دو واحد تولیدی خبر می دهند.

منابع کارگری در قزوین با بیان اینکه این دو واحد تولید کننده منسوجات در قزوین که از سوی یک کارفرما اداره می‌شود، عصر روز شنبه (دوم بهمن‌ماه) به دلایل نامعلومی فعالیت خود را متوقف کرده‌اند، گفتند: به تبع این اتفاق حدود 200 کارگر قرار دادی هم اکنون بلاتکلیف هستند.

بر پایه این اطلاعات تعطیلی این دو کارخانه نساجی موقتی است و در حال حاضر فقط حدود 20کارگر در محوطه این کارخانه‌ها برای انجام امور نگهبانی و مراقبت باقی مانده‌اند.

در این زمینه گفته می‌شود کارگرانی که تا پیش از این اتفاق در کارخانه‌های ریسندگی فرنخ و مه نخ مشغول به کار بوده‌اند، روز گذشته(سوم بهمن ماه)  در اعتراض به وضعیت پیش آمده مقابل ساختمان استانداری واداره کار وتامین اجتماعی قزوین تجمع کردند.

این وضعیت در حالی است که حدود 100 نفر از این کارگران با سوابق کاری بیش از 25 سال در شرف بازنشستگی‌اند.

بنا بر ادعای کارگران این کارخانه، در پی گیری مطالبات صنفی‌مان ، مسئولان استانی روز گذشته قول بازگشت بکار  همه کارگران وآغاز فعالیت دوباره این واحد تولید کننده منسوجات را داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز