خبرگزاری کار ایران

اعتراض 20 روز کارگران سیمان مسجد سلیمان برای معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۲۳۱

حدود 480 کارگر رسمی و قراردادی کارخانه سیمان مسجد سلیمان، تقریبا 20 روز است که به علت عدم دریافت مطالبات مزدی سال 95 خود دست از کار کشیده‌اند.

این کارگران در تماس‌های جداگانه به ایلنا گفتند که تقریبا 20 از روز پیش دست از کار کشیده‌اند.

ظاهرا اعتراض این کارگران بابت دریافت نکردن مطالبات مزدی سال 95 و نامشخص بودن وضعیت کارخانه  است.

این  کارگران شرایط معیشتی خود را ناگوار توصیف کرده‌اند و می‌گویند همکاران رسمی کارخانه که حدود 300 نفر می شوند حدود 5 ماه مطالبات عقب افتاده مزدی دارند، در عین حال حدود 180 نفر از نیروهای قرار دادی آنان نیز ظاهرا حدود 15 تا 18 ماه مطالبات عقب افتاده طلبکارند.

کارگران سیمان مسجد سلیمان تاکید دارند که از حدود 4 سال است که شرایط تولید در این واحد تولیدی با مشکلاتی روبرو بوده است، به طوری که در دنباله این وضعیت از حدود 20 روز پیش فعالیت کارخانه تحت تاثیر قرار گرفته است.

آنها با یادآوری اینکه کارگران برای پی گیری مشکلات بوجود آمده بارها به نهاد های دولتی مستقر در شهرستان مسجد سلیمان مراجعه کرده انددر خاتمه گفتند:باتوجه به وضعیت نامناسب معیشتی و شرایط دشوار اقتصادی انتظار داریم تا کارفرمای با تامین مواد اولیه تولید امکان اشتغال دوباره را برای کارگران فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز