خبرگزاری کار ایران

بیست وچهار روز از اعتراض کارگران سیمان مسجد سلیمان گذشت:

انتقاد تجمع کنندگان از بی تفاوتی مسئولان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۵۸

باگذشت حدود 24 روز از اعتراض صنفی کارگران کارخانه سیمان مسجد سلیمان هنوز هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات معوقه آنها صورت نگرفته است.

تعدادی از این کارگران در تماس با ایلنا یادآور شدند: از زمانی که  اجتماع صنفی آنان در محوطه کارخانه آغاز شده است نه تنها کارفرما اهمیتی به پرداخت مطالبات عقب افتاده آنان نداده بلکه بدور از انتظار ما با بی تفاوتی مسئولان استانی وشهرستانی برای پیگری مطالباتمان روبرو شده‌ایم.

به صورت مشخص این کارگران می‌گویند: ظاهرا وعده‌هایی که کارفرمای کارخانه برای  پرداخت طلب ما کارگران داده بود در همان حد شعار باقیمانده است و انگار قرار نیست کسی به غیر از  خود ما پیگیر مطالبات صنفی مان باشد.

این کارگران در عین حال از نهادهای صنفی کارگری  ودولتی در استان خوزستان وشهرستان مسجد سلیمان انتقاد کرده و گفتند: این نهادها تا این لحظه در پیگیری مطالبات آنها هیچ  اقدامی نکرده‌اند.

این کارگران که شمار آنها تا 480 نفر برآورد می‌شود بابت 5 ماه معوقات مزدی خود طلبکارند و به همین دلیل از تقریبا 24 روز قبل در محوطه کارخانه خواستار معوقات مزدی خود شده‌اند.

به گفته یکی از کارگران معترضین در چند روزی که در محوطه کارخانه  اجتماع صنفی انجام داده بودیم هیچ مسئولی پی گیر مطالباتمان نبود به همین جهت تصمیم گرفته ایم در صورت ادامه بی تفاوتی مسئولان استانی وشهرستانی به تهران سفر کنیم تا صدایمان را از نزدیک به گوش مسئولان برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز