خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار:

جان باختن امدادرسانان عین شهادت است/ اجر معنوی خدمت حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۵۴۹

یک عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با اشاره به مرگ یک راهدار در حین انجام وظیفه گفت: از نظر مالی به این امدادگران رسیدگی نمی‌شود، حداقل بایستی جان باختن در راه خدمت به مردم، شهادت محسوب شود.

حمید نجف، عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در تماس با ایلنا با اشاره به حادثه دردناک جان‌باختن محمدعلی طلوعی مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پردیس، در حین انجام وظیفه گفت: در روزها و هفته‌های گذشته شاهد جان باختن کسانی هستیم که در حین انجام وظیفه و امدادرسانی به مردم دچار سانحه شده‌اند و جان خود را از دست داده‌اند.

وی در ادامه به مرگ آتش نشانان در حادثه پلاسکو و مرگ دو سیمبان مریوانی بر اثر ریزش بهمن اشاره کرد و گفت: بحث این است که چرا نباید این خادمان به مردم که جان خود را در راه خدمت رسانی از دست می‌دهند ، شهید محسوب شوند و اجر معنوی کارشان حفظ شود.

نجف افزود: همه این امدادرسانان متعلق به طبقه کارگر هستند و از نظر مالی، مسئولان به آنها رسیدگی نمی کنند و مسلم است که همواره با مشکلات معیشتی مواجه هستند، حداقل از نظر معنوی باید ارزش‌گذاری‌ها درست انجام شود و در صدر این ارزش‌گذاری ها، شهید محسوب کردن آنهاست.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در پایان تاکید کرد: اگر مرگ در راه خدمت‌رسانی، شهادت محسوب شود، برای خود امدادگران هم یک عامل انگیزشی است، چرا که به این ترتیب درمی‌یابند که کارشان در جامعه ارجمند و قابل تقدیر است و به این همه رشادت و فداکاری ارج نهاده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز