خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

کارگران آبفا خوزستان خواستار پرداخت مطالبات خود شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۰۲

شماری از کارگران پیمانکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان خواستار پرداخت مطالبات خود شدند

به گزارش منابع خبری ایلنا، شماری از کارگران پیمانکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

از قرار معلوم، بیش از 50 نفر از کارگران پیمانکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شهرهای آبادان، خرمشهر، هویزه و سوسنگرد صبح امروز (18 بهمن) با تجمع در مقابل ساختمان این شرکت در اهواز خواستار پرداخت مطالبات خود از سوی پیمانکار شدند.

بنابه اظهارات یکی از کارگران، مطالبات بیش از 100 نفر از کارگران این شرکت پیمانکاری مربوط به سال‌های 92 و 93 تاکنون پرداخت نشده است و مدیران شرکت آب و فاضلاب وعده کرده بودند که در مدت 14 روز مشکل کارگران با پیمانکار را حل کنند اما با گذشت 10 ماه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی با انتقاد از آزاد شدن ضمانت‌نامه‌های پیمانکار قبلی از تسویه‌حساب با کارگران، گفت: ضمانت‌نامه‌های پیمانکار که نزد کارفرما (شرکت آبفا) بوده آزاد شده و ما اکنون چیزی در دست نداریم درحالیکه این مساله غیرقانونی است و تا زمان تسویه‌حساب با کارگران باید این ضمانت‌نامه‌ها نگهداری می‌شد تا حق کارگران ضایع نشود.

به گفته وی، با وجود بدحسابی این پیمانکار، متاسفانه شرکت آبفا خوزستان بازهم به این شرکت طرح برای اجرا داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز