خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد:

سه گروه از کارگران نی شکر هفت‌تپه همزمان تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۹۷

گروهی از کارگران روزمزدی بخش صنعتی نیشکر هفت تپه عصر روز گذشته در اعتراض به معوقات مزدی خود مقابل ساختمان کارخانه ، تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، گروهی از کارگر  روز مزدی شیفت عصر  کارخانه نیشکر هفت تپه بعداظهرروز گذشته (دوشنبه 9 اسفند ماه) مقابل  ساختمان صنعتی مجتمع در شوش تجمع کردند.

به ادعای یکی از کارگران  حاضر در این اجتماع صنفی، دلیل این اعتراض صنفی بی‌توجهی کارفرما نسبت به پرداخت مطالبات کارگران  روزمزد است.

معترضان خود را پیگیر مطالبات صنفی حدود 1300 کارگر معرفی می‌کردند، افزودند: جدا از اینکه دستمزد ماهای دی وبهمن خود را دریافت نکرده‌ایم هنوز بابت مطالبات بهمن واسفند ماه سال 94 بستان کاریم.

به گفته یکی از این کارگران همزمان با اعتراض روز گذشته آنان  اجتماع کارگران نی بر نیز در محوطه کمپ  به دلیل محقق نشدن مطالبات بیمه آنان ادامه داشته است .همچنین حدود 80 راننده  خودروهای تریلی وتراکتور نی کش نیز برای چندین ساعت در اعتراض به دریافت نکرده مطالبات چند ماه خود دست از کار کشیده بودند.

طبق اظهارات وی، از قرار معلوم کارفرما برای پرداخت هر کدام از گروهای معترض مجتمع نی شکر هفت تپه زمان بندی مشخص کرده است و قرار است بخشی از مطالبات هر یک از این گروها تا پایان سال جاری پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز