خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد؛

اعتصاب کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۴۳

منابع خبری ایلنا در واحد گروه ملی صنعتی فولاد اهواز از پایان اعتراض نوزده روزه حدود 4 هزارکارگر این واحد صنعتی خبر می‌دهند.

کارگران این واحد صنعتی با اعلام این خبر گفتند: سرانجام عصر روز گذشته چهار شنبه ( 11اسفند ماه) کارگران این واحد تولیدی با دریافت سه ماه از مطالبات معوقه خود به اعتراض 19روزه خود خاتمه دادند و در نتیجه فعالیت کارخانه ملی صنعتی فولاد اهواز از سرگرفته شد.

این کارگران که دستمزد  آبان، آذر و دی ماه خود را دریافت کرده‌اند، در توضیح مابقی مطالبات خود می‌گویند: در حال حاضر آن‌ها غیر از یک ماه معوقات مزدی مربوط به بهمن ماه، بابت بخشی از حق بیمه و سنوات سالهای گذشته نیز از کارفرما طلبکارند. با این حال از کارفرما انتظار دارند ضمن برطرف کردن مشکلات بیمه‌ای و سنواتی عیدی و پاداش پایان سال آنان را نیز پرداخت کند.

به گفته کارگران این واحد تولیدی، آنان تقریبا از 19روز پیش تا بعد از ظهر روز گذشته (11 اسفند ماه) در محوطه کارخانه و خارج از آن در حال برپا کردن اجتماعات صنفی بودند. در تمامی این مدت کارفرما مدعی بود که منابع مالی کافی برای پرداخت معوقات مزدی آنها را ندارد اما پس از آنکه در روز گذشته تجمع کارگران معترض در نوزدهمین روز تشدید شد، کارفرما نسبت به پرداخت بخشی از معوقات مزدی آنها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز