خبرگزاری کار ایران

فشار کارفرمای شیر پگاه گیلان برای دریافت سفته از کارگران خدماتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۶۸۳

کارگران خدماتی وپیمانی کارخانه شیر پگاه گیلان از اعمال فشار کارفرمای خود برای گرفتن سفته و آوردن ضامن معتبرخبر می‌دهند .

کارگران این واحد تولید کننده محصولات لبنی در استان گیلان با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفته اند مدیر عامل کارخانه شیر پگاه گیلان از ابتدای ماه گذشته (دی ماه) با نصب اطلاعیه ای در محل کارخانه  از کلیه کارگران خدماتی وپیمانی درخواست اخذ سفته  های 30 تا 40 میلیون تومانی وآوردن یک ضامن معتبر برای ادامه اشتغال کرده است.

به گفته کارگران این کارخانه،تلاش کارفرمای این واحد تولیدی برای دریافت اخذ سفته واوردن ضامن معتبر به این دلیل است تا از طرح شکایت احتمالی کارگران جلوگیری کرده باشد.

به گفته یکی از این کارگران کارفرمای پگاه گیلان به او و همکارانش اعلام کرده‌است که چنانچه کارگری حاضر به آوردن سفته وضامن معتبر نیست می‌بایست محل کار خود را ترک کند.

از قرار معلوم تا این لحظه تعدادی از کارگران پگاه گیلان حاضر به آوردن سفته به همراه ضامن  معتبر شده‌اند اما سایر کارگران که این امکان برایشانوجود ندارد نگران از دست دادن شغل خود هستند.

کارگران  واحد شیر پگاه گیلان با اشاره به غیر اخلاقی بودن این موضوع ادامه دادند: از اداره کل کار استان گیلان می خواهیم برای رسیدگی به این موضوعهر چه سریعتر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز