خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی پیشتاز در حذف دفترچه های کاغذی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۵۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه پرونده الکترونیک سلامت اکنون در قالب طرح تحول سلامت پیگیری می شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی پیشتاز در حذف دفترچه های کاغذی بوده و اجرای این طرح در بیمه سلامت از اهداف دولت است.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی روز جمعه در حاشیه بهره برداری از هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی سنندج و رونمایی از طرح حذف دفترچه های بیمه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با این روش، سرعت دسترسی به سابقه بیمار افزایش، از تداخلات دارویی جلوگیری، خطاهای پزشکی کاهش و تجمیع خدمات بیمه ای برای بیمه گران به سهولت انجام می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت در نظر دارد طرح حذف دفترچه های بیمه سلامت را در کل داروخانه های کشور پس از ایجاد زیرساخت های آن فعال کند و کاهش هزینه ها، دقت در معاینات و افزایش قدرت کنترل بیمه ها از دیگر مزایای این طرح است.

طرح حذف دفترچه‌های بیمه کاغذی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی از ٢ سال گذشته کلید خورده و مردم می‌توانند بدون همراه داشتن دفترچه بیمه به بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه و تحت درمان قرار بگیرند.

طرح هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی کردستان با حدود ٤٠ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی فضای فیزیکی، بهداشت محیط، تجهیزات بستری و تعویض تخت های بیمارستان اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز