خبرگزاری کار ایران

تجمع اعتراضی کارگران پیمانکاری ماشین سازی اراک

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۵۷

کارگران پیمانکاری جوشکاری ماشین سازی اراک تاکنون موفق به دریافت 3 معوقات مزدی خود نشده و تجمع اعتراضی کردند

به گزارش منابع کارگری ایلنا از استان مرکزی، کارگران پیمانکاری جوشکاری ماشین سازی اراک تاکنون موفق به دریافت 3 معوقات مزدی خود نشده و دیروز  سه شنبه (24 اسفندماه) دست به تجمع اعتراضی زدند. 

کارگران در تماس با خبرنگار ایلنا اظهار داشتند: در مراجعات مکرری که با مسئولان ماشین سازی داشتیم آنها توجهی به مشکلات ما نکردند و پیمانکار نیز با بیان اینکه صورتحساب ارائه شده به کارفرما هنوز پرداخت نشده قول مساعد داد که به محض پرداخت با کارگران نیز تسویه حساب صورت خواهد گرفت. 

آنها ادامه دادند: به دلیل نداشتن قرارداد ما حتی از دریافت عیدی و سنوات و پاداش نیز محرومیم و این امر مشکلات عدیده ای را جهت گذران معیشت و گذران زندگی (خرید شب عید، بیمه ماشین و... ) خانواده هایمان فراهم آورده است. 

همچنین کارگران اعلام کردند، در مراجعه به اداره کار نیز کمکی به ما نشد و به این ترتیب ما شاهد تحمل زورگویی های کارفرما هستیم؛ نمایندگان کارگران نیز تهدید به گفتگو نکردن با رسانه ها شده است. 

وی افزود: طی چند روز گذشته شاهد آن بودیم که به کارکنان شرکت آجیل و شیرینی و تنقالات اهدا شده بود و ما در کمال ناباوری منتظر پرداخت معوقات حداقلی مزد خود هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز