خبرگزاری کار ایران

کارگزاران مخابرات روستایی کشور خطاب به وزیر ارتباطات:

به بهانه خصوصی‌سازی، مخابرات را از فرار از قانون تبرئه نکنید/ نه متوهیم نه زیاده خواه؛ حقوق قانونی ما را بدهید

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۲۳

جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات، خواستار انعقاد قرارداد مستقیم و اجرای قانون شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی کشور، در نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات، خواستار اجرای قانون و عقد قرارداد مستقیم شدند.

در بخشی از این نامه آمده‌است:  جناب آقای وزیر در مملکتی که ما زندگی می‌کنیم آنچه که حرف اول را می‌زند قانون است و اگر هر یک از افراد جامعه به بهانه‌های مختلف از زیر بار رفتن آن خوداری نمایند، قطعا کشور دچار بحران ، هرج و مرج و خسارت جبران ناپذیری خواهد شد .

در ادامه نامه می‌خوانیم: شما به برکت و وجود همین ملت است که در حال حاضر سکاندار وزارت شده‌اید و دارید امورات آنرا سامان دهی و سازمان دهی می‌کنید، ولی باید به عرض برسانیم که حقیقتا در نحوه مدیریتتان نقص و خلایی وجود دارد که به سبب آن جامعه بزرگ کارگزاران مخابرات روستایی از شما و مجموعه تان گله مند و دچار دل آزردگی و رنجیده خاطر شده‌اند . اگر یادمان باشد از سالیان دور است که کارگزاران مخابرات روستایی در بدنه مخابرات جای گرفته‌اند و در تمامی ایام سال افتخار خدمت رسانی به مردمان شریف روستایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده و می‌رسانند و نیز حلقه‌ایی محکم از زنجیر شرکت مخابرات بوده اند که کم و کاستی های موجود در زمینه ارتباطی را در تمامی نقاط روستایی در سراسر کشور برطرف نموده‌اند و حال شما به جای تقدیر و تشکر و رفع مشکلات عدیده این قشر زحمت کش روستایی، با ادبیاتی دور از ذهن و شأن یک وزیر ، آنها را به باد انتقاد می‌گیرید.

در بخش دیگری از این نامه می‌خوانیم: شما دارید به بهانه خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران بر اساس اصل 44 قانون اساسی ، مخابرات را از فرار از قانون تبرئه می‌نمایید، در حالی که صراحت قانون دلالت بر قرارداد تا زمان بازنشستگی و استمرار آن دارد و وزارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آنرا دائم تلقی کرده است . آقای دکتر با وجود این همه مستندات شما باز هم کارگزاران را زیاده خواه و متوهم میدانید ؟ آیا ما دچار توهم شده اییم که می گوییم حق قانونی ما باید ادا شود؟

در پایان این نامه، کارگزاران مخابرات روستایی مطالبات خود را بیان کرده و آورده‌اند: کارگزاران مخابرات روستایی حقیقتا راه برگشتی به جز ادامه راه موجود ندارند و هرگز دست از حق طلبی نخواهند کشید؛ پس چیزی که ما می‌خواهیم خارج از چهارچوبهای قانونی نیست و ادعای ما هم بر اساس زیاده خواهی و توهم استوار نیست . خواسته ما عقد قرارداد دائم و مستقیم با شرکت مخابرات ایران و دریافت حق و حقوقی قانونی که بر اساس طرح طبقه بندی واقعی شغلی که توسط وزارت کار تهیه و تنطیم می‌گردد، هست؛ نه چیزی بیشتر و نه کمتر .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز