خبرگزاری کار ایران

یک فعالی صنفی کارگری:

لایحه اصلاح قانون کار جامعه کار و تولید را دو قطبی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۳۷

یک فعالی صنفی کارگری می‌گوید لایحه اصلاح قانون کار جامعه کار و تولید را دو قطبی می‌کند که این امر کاملا تنش آفرین و به زیان نظم اجتماعی حاکم است.

«ناصر چمنی» فعال صنفی کارگری در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: لایحه اصلاح قانون کار کارگران را مقابل کارفرمایان قرار می‌دهد با این وصف جامعه کار و تولید دو قطبی می‌شود که این امر کاملا تنش آفرین و به زیان نظم اجتماعی حاکم است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان آذربایجان شرقی، افزود: بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار این روند مخرب را متوقف می‌کند و فرصتی ایجاد می‌کند که بتوان در فضای سه جانبه گرایی در خصوص آن گفت و گو کرد اما باید در آن تغییرات جدی صورت بگیرد.

این فعال صنفی کارگری با تاکید بر تغییر نگرش دولت نسبت به حقوق کار، تصریح کرد: دولت‌های پس از جنگ اهمیت چندانی برای حقوق کار قائل نبودند و این لایحه برآیند همین نگرش‌هاست از این رو بدون تغییر دیدگاه‌ها نمی‌توان نسبت به تغییرات اساسی امیدوار بود.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان آذربایجان شرقی  افزود: اتحاد و انسجام تشکل‌های کارگری بیش از گذشته به چشم آمد و همین تلاشها را می‌توان پس از بازپسگیری لایحه معطوف سایر مطالبات بر زمین مانده کارگران کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز