خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر گلستان مطرح کرد؛

کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم نقش اساسی دارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۵۳

دبیر تشکیلات خانه کارگر گلستان گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریمهای ظالمانه غرب، کارگران بیشترین و اساسی ترین نقش را ایفا میکنند.

به گزارش ایلنا ، غلامرضا طالبا  درجلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر شهرستان گرگان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی:تولید و اشتغال، گفت:  برای رسیدن به رونق اقتصادی باید به جامعه کارگری که از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی می باشند ، توجه بیش از پیش شود.

طالبا اظهار داشت: کارگران بازوان توانمند جامعه هستند و پیشرفت و توسعه مرهون زحمات این قشر است.

وی خاطرنشان کرد: شأن کارگران یک شأن الهی و مقدس است و امام خمینی (ره) در این زمینه می‌فرماید حق‌تعالی مبدأ کارگری است و همه عالم و موجودات کارگر هستند.

دبیر تشکیلات خانه کارگر گلستان بابیان اینکه خداوند همه عالم را آفریده و آن را تدبیر و اداره می‌کند، عنوان کرد: همه پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) از قشر کارگر و کشاورز بودند.

وی پاسداشت شان کارگر و جایگاه آنان را برگرفته از تعالیم انبیاء و اولیاء دانست و تاکید کرد: این مجاهدان فی سبیل الله با حضور پررنگ خود در تمامی صحنه های نظام و انقلاب عزیزمان در طول سنوات متوالی اخیر به اثبات رسانده اند که در جهت پیشرفت و بالندگی میهن اسلامی براساس منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی با جهاد و پایمردی در دو جبهه تولید و حفظ آرمان های نظام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی با اعلام مطلب فوق، برگزار شدن هرچه با شکوه تر برنامه های هفته کار و کارگر را خواستار شد.

طالبا افزود: به گواه تاریخ تابناک انقلاب اسلامی ، حضور شایسته و بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و مشارکت سازنده و بالنده در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ، بیانگر قدرشناسی و درک زمان و مکان از وقایع و وظایف دینی و ملی این مردان و زنان بی ادعای جبهه کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز