خبرگزاری کار ایران

برنامه های هفته کارگر شهرستان گرگان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۵۸

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان برنامه های ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش  ایلنا ، رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته کار و کارگر شهرستان گرگان گفت: همه ساله از پنجم الی یازدهم اردیبهشت برای ارج نهادن و گرامیداشت مقام کار و کارگر به نام هفته کارگر نامیده شده است.

موسی بی باک افزود: در همین راستا اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان با همکاری واحدهای تولیدی و تشکلات کارگری و کارفرمایی شهرستان بیش از 15 برنامه شاخص را اجرا خواهد نمود.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان تاکید کرد: با توجه به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری، رویکرد تمامی برنامه های قابل اجرا در هفته کار و کارگر ، اقتصاد مقاوتی:تولید و اشتغال است.

وی اظهار داشت: دیدار با خانواده کارگران آسیب دیده ناشی از کار، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده ایثارگران جامعه کارگری، برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی در دبیرستانها، مسابقه فیلم و عکس، مراسم متمرکز گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از نمونه های جامعه کارگری، برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار تشکلات کارگری و کارفرمایی با فرماندار محترم شهرستان، حضور در نمازجمعه ، مسابقه نقاشی و ... از جمله برنامه های این اداره برای گرامیداشت هفته کار و کارگر است.

وی گفت: تمامی این برنامه ها برای معرفی مقام والای کارگر و تقدس کار و ارج نهادن به کارگرانی است که گردش چرخ اقتصاد کشور به همت و اراده و گردش دست و بازوی آنها صورت میگیرد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کارگر گرگان تصریح کرد: با عنایت به این که برنامه های هفته کار و کارگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، سعی بر آن داریم که در برنامه های این هفته رویکردی را اتخاذ نماییم که مثل گذشته منجر به حضور حداکثری مردم فهیم و قدرشناس در انتخابات و یک انتخاب اصلح شود.

بی باک تاکید کرد: انتخابات مظهر حماسه سیاسی و برای امنیت و اقتدار کشورمان بسیار مهم است و ضرورت دارد همگان در انتخابات، پرشور و با شکوه حضور داشته باشیم.

لازم به ذکر است که در این جلسه نماینده ویژه فرماندار، دبیر تشکیلات خانه کارگر استان، هیات مدیره اتاق تعاون استان،هیات مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی، رییس سازمان مدیریت صنعتی استان، رییس سازمان نظام مهندسی گرگان، دبیر کانون کارگران بازنشسته گرگان، نمایندگان واحدهای صنعتی شهرستان، نمایندگان شعبات یک و دو تامین اجتماعی گرگان و رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز