خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه خبر داد:

شش نفر در ارتباط با اعتراضات پالایشگاه کرمانشاه دستگیر و سپس آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۱۸۳

نعمت صادقی گفت: در ارتباط با اعتراضات کارگران پالایشگاه کرمانشاه، شش نفر در سال گذشته بازداشت شدند که همه آنها آزاد شدند.

نعمت صادقی (دادستان کرمانشاه)  در نشست خبری پنج شنبه (24 فروردین)  به مباحث مطرح شده در ارتباط با  پالایشگاه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در مورد اصل واگذاری پالایشگاه و قیمت‌گذاری آن مباحثی مطرح است که مراجع قانونی شامل کمیسیون مجلس، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی در حال بررسی موضوع هستند و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی گفت: ورود دستگاه قضا ارتباطی با اصل واگذاری و کیفیت آن ندارد و صرفا به دلیل تجمع بدون مجوز و مستمر افرادی بود که می‌توانست باعث اخلال در نظم، تخریب و توهین شود.

صادقی با اشاره به اینکه دغدغه آینده شغلی کارکنان پالایشگاه را درک می‌کنیم، تصریح کرد: اگر مطالباتی هست باید از روش قانونی پیگیری شود، در غیر اینصورت زمینه را برای استفاده افراد مغرض فراهم می‌کند. جلسه‌ای در این خصوص برگزار شد و افراد تجمع کنند متعهد شدند از روال قانونی مطالبه خود را پیگیری کنند.6 نفر هم در این رابطه دستگیر شده بودند که همه آنها آزاد شدند.

گفتنی است دی ماه سال گذشته، کارگران پالایشگاه نفت کرمانشاه در اعتراض واگذاری به بخش خصوصی وزیرسئوال رفتن امنیت شغلیشان، چندین بار  دست به تجمع زدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز