خبرگزاری کار ایران

عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان/ حق‌التدریسی‌ها و بازنشستگان در انتظار واریز معوقات

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۲۲۶

حق التدریس معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معلمان حق التدریس ، هفت ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

یکی از این معلمان به خبرنگار ایلنا گفت: جمعی از معلمان حق‌التدریس هستند که تنها محل درآمدشان همین حق‌التدریسی است که از آموزش و پرورش می‌گیرند. سوال ما از مسئولان این است وقتی مطالبات اینقدر دیر پرداخت می‌شود، معلمان حق‌التدریس چطور باید زندگی کنند؟ چطور انگیزه تدریس داشته باشند. در عین حال، معلمان رسمی نیز برای پرکردن شکاف بین دستمزد و هزینه‌های معاش، به صورت حق‌التدریسی اضافه کاری می‌کنند که عدم پرداخت آن مشکلاتی را برای این معلمان به وجود می آورد.

این تاخیر در پرداخت حق‌التدریس معلمان در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این در اسفندماه مسئولان آموزش و پرورش وعده داده بودند همه مطالبات قبل از شروع سال جدید پرداخت می‌شود.

در عین حال، چهل هزار بازنشسته فرهنگی، پاداش پایان خدمت طلب دارند. معلمان بازنشسته که تا کنون چندین تجمع اعتراضی مختلف مقابل مجلس و نهادهای ذی ربط برگزار کرده‌اند، از عدم پرداخت مطالبات خود از جمله پاداش پایان خدمت، انتقاد بسیار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز