خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به وضعیت شغلی صورت گرفت؛

کارگران قراردادی پارسیلون خرم آباد مقابل استانداری تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۰۸

روز گذشته ،شماری از کارگران قراردادی نساجی پارسیلون در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت استخدامی و مطالبات مزدی خود مقابل استانداری لرستان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (شنبه 26 فروردین ماه)شماری از کارگران قرار دادی کارخانه پارسیلون خرم آباد در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت  استخدامی ومطالبات مزدیخود مقابل ساختمان استانداری لرستان تجمع کردند.

در این زمینه یکی از کارگران حاضر در تجمع به خبرنگار ایلناگفته است؛ علت تجمع کارگران قرار دادی، مطالبات مزدی 5 ماهه و نامشخص بودن وضعیت استخدامی آنان است.

به گفته وی ، بیش از یک سال است که کارخانه پارسیلون تعطیل اعلام شده وکارگران  قرار دادی که حین تعطیلی کارخانه بیکار شده اند وضعیت شغلی مشخصی ندارند.

او تصریح کرد: سابقه کار  تعدادی از کارگران قرار دادی به 15 سال هم می رسد ودر طول این سالها همیشه  این دسته از کارگران نگران از دست دادن شغل خود بوده‌اند.

طبق اظهارات کارگران قرار دادی پارسیلون اجتماع صنفی روز گذشته آنان  مقابل استانداری لرستاندر حالی بی نتیجه خاتمه یافته است که پیش از این همکاران رسمی آنها توانسته بودند تا با برپایی اجتماعات صنفی مکرر در مقابل این نهاد دولتی به مطالبات صنفی خود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز