خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

حداقل و حداکثر حقوق فرهنگیان در سال 96 ابلاغ شد

کد خبر : ۴۷۹۷۲۱

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش بخشنامه مربوط به تعیین ضریب حقوق سال 96 را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش بخشنامه مربوط به تعیین ضریب حقوق سال 96 را ابلاغ کرد.

«حسین فرزانه» درمورد نحوه محاسبه ضریب حقوق فرهنگیان در سال 96 گفت: هیئت وزیران در جلسه 1396.1.20 به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ماده (76) قانون مدیریت خدمات کشوری - مصوب 1386 و بندهای (الف) و (ب) تبصره (12) قانون بودجه سال 1396 کل کشور، حداقل و حداکثر حقوق فرهنگیان را تصویب کرد.

وی افزود: ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و قضات برای سال 1396 به میزان 24 هزار و 144 ریال تعیین می شود.

فرزانه گفت: ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت - مصوب 1370- (از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست های سیاسی وزارت امور خارجه) برای سال 1396 به میزان 1695 ریال تعیین می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین موضوع ماده (76) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولان ماده مذکور به استثنای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال 1396 به میزان 10 میلیون و 350 هزار ریال و حداکثر حقوق و مزایای مستمر این قبیل کارکنان به میزان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین شد.

فرزانه گفت: حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال 1396 به میزان 6 میلیون و 600 هزار ریال تعیین می‌شود که با احتساب فوق ‌العاده‌های موضوع ماده (6) ‌قانون یاد شده (فوق‌العاده جذب و فوق‌العاده ویژه طرح مسیر ارتقای شغلی) این میزان نباید کمتر از 10 میلیون و 350هزار ریال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز