خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی کارگری:

کارگران ستون فقرات کشورند/ به کسانی رای بدهیم که هم خدمتگزار باشند و هم پاسخگو

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۷۸

حسین حبیبی می‌گوید: بایستی کارگران در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شرکت کنند و کسانی را سرکار بیاورند که هم خدمتگزار باشند و هم پاسخگو.

حسین حبیبی(دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:  کشور سالهاست که دچار بحران اقتصادی واجتماعی وسیاسی است؛ چون کارگران این ستون فقرات کشورکه مانع فلج شدن کشور هستند، در حال حاضر نه رفاه دارند،  نه امید و  نه امنیت شغلی.

وی افزود: دو دسته در کشور هستند که  یکی ناخواسته و دیگری خواسته وآگاهانه، در خدمت استعمار غرب هستند و با مشکلاتی که برای کارگران به وجود می‌آورند، فلج شدن کشور را کوک کرده‌اند. لذا ما کارگران باید ابتکار عمل را از آنها بگیریم.

این فعال کارگری در ادامه به مساله بازگشت لایحه اصلاح قانون کار به عنوان مهمترین مطالبه فعلی کارگران اشاره کرد و گفت: باید دولت ومجلس را وادار کنیم لایحه اصلاح قانون کار که بردگی واستثمار کارگر ایرانی را به دنبال دارد تا قبل از شروع هفته کارگر به دولت عودت داده شده ومتوقف شود.

حبیبی در پایان به موضوع انتخابات پرداخت و گفت:  ما کارگران بایستی پر شور در انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر شرکت کنیم؛ بایستی کسانی را انتخاب کنیم که به مردم  و دستمزدبگیران خدمت کنند و در عین حال پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز