خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت نهادهای‌صنفی کارگران بازنشسته سراسر کشور از نامزدی روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۷۳۰

روسای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور حمایت قاطع خود را از ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و تاکید کردند که در انتخابات پیش روی به ایشان رای خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی، گفت: در نشست اخیر، روسای کانون های استانی سراسر کشور که در تهران برگزار شد، نمایندگان کارگران بازنشسته و مستمری بگیر، ضمن بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در خصوص ارتقای معیشت و زندگی بازنشستگان در طول چهار سال گذشته، به این نتیجه رسیدند که دولت دکتر روحانی و مشخصاً سازمان تامین اجتماعی از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت زندگی زحمتکش ترین اقشار جامعه دریغ نکرده اند.

بیات افزود:ارزش تلاش‌های انجام شده از آن جهت است که دولت تدبیر و امید و سازمان تامین اجتماعی همواره از تبعات منفی اقدامات و حاشیه هایی که در طول دولت های نهم و دهم ایجاد شده بود در رنج بودند اما با همت و تدبیر کم نظیرو بدون هر گونه اقدامات و شعارهای مردم فریب، خدمات قابل توجهی را به بازنشستگان و مستمری بگیران ارائه کردند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی، افزایش ۸۱ درصدی حقوق بازنشستگان در طول سال های ۹۲ تا ۹۶ را اقدامی بسیار مهم در کاهش فاصله طبقاتی و ترمیم حقوق ایشان، ذکر کرد و گفت: در طول این چهار سال، همواره حقوق بازنشستگان از تورم پیشی گرفته وتا حدودی فاصله تاریخی میان مستمری و تورم از بین رفته است.

وی تاکید کرد: روسای کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور بر این باورند ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی، می تواند تداوم فعالیت های فقرزدایانه و ارتقای شاخص های تامین و رفاه اجتماعی را بیش از پیش در پی داشته باشد.

بیات افزود: خوشبختانه دولت یازدهم در مسیر تحقق و پاسخگویی به مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران گام برداشته است.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در پایان از جامعه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی خواست با حضور در پای صندوق های رای در هر چه با شکوه تر شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز