خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی بهره برداران پست های فشار قوی برق ایران:

وعده‌های مسئولان به کلاه زردها «باد هوا» بود/ نگران خصوصی‌سازی هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۰۶

شورای شورای هماهنگی بهره برداران پست های فشار قوی برق ایران با صدور بیانیه‌ای، نسبت به عملی نشدن وعده‌های مسئولین اعتراض کرده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای شورای هماهنگی بهره برداران پست های فشار قوی برق ایران به نمایندگی از جانب اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق، در اعتراض به عدم تحقق وعده‌ها، بیانیه صادر کرده‌است. در این بیانیه، نسبت به خصوصی‌سازی احتمالی، ابراز نگرانی شده است.

در بخشی از این بیانیه آمده‌است: پیرو پیگیری‌های مداوم همکاران طی ماه های گذشته در خصوص طرح‌های در دستور کار و وعده های مکرر مسئولین وزارت نیرو در خصوص ترمیم حقوقی و بهبود یافتن وضعیت موجود، اما نه تنها این وضعیت ترمیم نیافته؛ جلسات مکرری طی روزهای گذشته بصورت محرمانه در وزارت نیرو در حال انجام جهت واگذاری پست های فشار قوی فوق توزیع به شرکت های توزیع است.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: مسئولین امر و آنهایی که از قبل این کار سود می‌برند در حال مقدمات و انجام زیرساخت های موجود هستند و در این زمینه مکاتباتی با شرک‌ های برق منطقه‌ای کشور نیز صورت گرفته است؛در حالیکه هر ساله بودجه تمدید قرارداد کارکنان مدت معین در نظر گرفته می‌شد، اما در بودجه امسال خبری از تمدید قرارداد مدت معین‌ها هم نیست.

این تشکل صنفی در ادامه بیانیه حق اعتراض را برای خود محفوظ دانسته و آورده‌است: اپراتورها از تمامی کانال‌های قانونی، پیگیر مطالبات خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز