خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کار و کارگر؛

درمانگاه‌های تامین اجتماعی در آذربایجان غربی، مازندران و سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۹۸۹

به مناسبت هفته کار و کارگر؛ درمانگاه های تامین اجتماعی در شهرستانهای سلماس آذربایجان غربی، چمستان نور استان مازندران و ایوانکی استان سمنان افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته کارو کارگر؛ درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی شهریار سلماس با زیر بنای ٣١١٥ متر مربع به بهره برداری می رسد.

برای احداث این مرکز درمانی٨٠ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی شهریار سلماس دارای بخش های اورژانس، تزریقات، داروخانه ، پذیرش ، آزمایشگاه ، اتاق بستری، اتاق مصدومین ، اتاق گچ گیری ، اتاق های معاینه ، اتاق احیاء ، تریاژ و اتاق عمل است.

این درمانگاه پیش از این به صورت درمانگاه عمومی فعالیت داشته که با احداث پروژه جدید به درمانگاه تخصصی ارتقاء یافته است

همچنین، همزمان با هفته کار و کارگر، درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی ایوانکی استان سمنان برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی افتتاح می شود.

درمانگاه تامین اجتماعی ایوانکی دارای امکاناتی همچون پزشک عمومی ، داروخانه، مامائی، cpr, تزریقات و پانسمان است.

در دیگر افتتاح های پروژه درمانی در هفته کار و کارگر، درمانگاه تامین اجتماعی چمستان نور است که در این ایام مورد بهره برداری قرار می گیرد.

درمانگاه تامین اجتماعی چمستان نور در زمینی به مساحت ٣٥٠٠ مترمربع و زیربنای ١٨٠٠ متر مربع در ٢ طبقه احداث شده است.

گفتنی است، هزینه ساختمانی و تاسیساتی درمانگاه تامین اجتماعی چمستان نور ۵ میلیارد تومان و در بخش تجهیزات در مجموع ٤ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز