خبرگزاری کار ایران

در پیام تسلیت کارگران معدن چادرملو مطرح شد؛

ما معدنکاران چادرملو در عزای همکاران آزادشهری سیاه پوشیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۱۷

کارگران معدن چادرملو در استان یزد در پیام تسلیتی خطاب به بازماندگان حادثه انفجار معدن زمستان یورت غربی، از شرایط فعلی کار در معادن انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو (شرکت آسفالت طوس) در پیامی، حادثه دلخراش انفجار معدن زمستان یورت و مرگ بیش از 40 معدنچی را  به بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.

در این پیام تسلیت آمده‌است:

ما معدنکاران چادرملو با شنیدن اخبار مرگ همکارانمان در آزادشهر، از صمیم قلب متاسف شدیم؛ این فاجعه دلخراش را به بازماندگان حادثه عمیقا تسلیت می‌گوییم؛ اما روی سخن ما با مسئولان است؛ تا چه زمان جان کارگران باید قربانی سهل انگاری‌ها و سودجویی‌های سرمایه‌داران و کارفرمایان شود؟ به راستی چه زمانی قرار است حقوق قانونی کارگران که یکی از مهمترین آنها تامین امنیت جانی است، به رسمیت شناخته شود؟ شرایط کار در معادن ایران اسفناک است؛ دستمزدها بسیار پایین است و جان کارگران هر روز و هر لحظه در معرض هزاران خطر قرار دارد.

انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو  به نمایندگی از طرف معدنکاران داغدار، شهادت کارگران معدن زغالسنگ را به طبقه کارگر ایران تسلیت می‌گوید و امیدواریم روزی فرابرسد که کارگران و زحمتکشان دیگر شاهد این نوع فجایع کارگری نباشند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز