خبرگزاری کار ایران

مشاور منابع انسانی وزیر نفت:

بحث جذب نیرو، تبلیغ انتخاباتی نیست/ قراردادی‌ها را جذب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۳۶

مشاور منابع انسانی وزیر نفت گفت: برنامه برای جذب قراردادی‌ها وجود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفت و انرژی، مشاور منابع انسانی وزیر نفت در زمینه برنامه استخدام ٢ هزار و ٥۰۰ نفر در این وزارتخانه توضیحاتی را ارائه نمود و گفت: این بحث انتخاباتی نیست و صنعت نفت با توجه به بازنشستگی حدود ۶ هزار نفر طی چند سال گذشته، نسبت به جذب نیرو اقدام خواهد کرد. البته امیدواریم سازمان اداری و استخدامی با سقف تعداد درخواستی جذب وزارت نفت موافقت کند.

وی به برنامه وزارت نفت برای جذب نیمی از این تعداد از محل نیروهای قراردادی و جذب نیمی دیگر از میان فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت و دیگر دانشگاه های معتبر کشور اشاره کرد و گفت: سازمان اداری و استخدامی بر برگزاری آزمون برای جذب نیرو تاکید دارد که در صورت برگزاری آزمون نیز امتیازات ویژه ای برای کارکنان قراردادی مدنظر قرار گرفته خواهد شد تا انصاف رعایت شود.

دلاویز همچنین به اضافه شدن بند فوق العاده تخصص شغل به حقوق کارکنان در این دولت اشاره کرد و گفت: فوق العاده تخصص شغل در محاسبه پاداش بازنشستگی و محاسبه پرداخت مستمری بازنشستگان مدنظر قرار گرفت که گام بزرگی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز