خبرگزاری کار ایران

شعبه ٣٣ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۷۶

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از افتتاح شعبه ٣٣ تامین اجتماعی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناهید حیدری مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از افتتاح شعبه ٣٣ تامین اجتماعی تهران خبر داد و گفت: این شعبه تنها شعبه‌ای است که از تمامی دستاوردهای آی. تی سازمان تامین اجتماعی بهره می‌برد و تشکیل پرونده کاغذی در این شعبه وجود ندارد و ارائه اطلاعات از طریق U.C.M انجام می‌گیرد.

این مقام مسئول تامین اجتماعی، در مراسم افتتاح شعبه ٣٣ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود، این شعبه در راستای سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی و ارتقای سطح ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، طی مدت ٣ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی یکی از علل تاسیس شعبه الکترونیک را سیاستگذاری سازمان تامین اجتماعی و ارزش‌محوری مدیر عامل جهت رضایتمندی مخاطبان دانست.

حیدری اولویت‌های مهم سازمان تامین اجتماعی طی سال‌های اخیر و ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای مبتنی بر زیرساخت‌های فن آورانه به‌روز در قالب نهضت آی تی را یکی از اساسی‌ترین اقدامات مهم دانست و افزود: سیستم نامنویسی متمرکز بیمه‌شدگان، الکترونیکی‌سازی پرونده‌ها، پرداخت غیرحضوری لیست حق بیمه‌ها، دریافت اینترنتی لیست کارکرد ماهانه کارگاه‌ها و ده‌ها خدمت دیگر از جمله اقدامات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی است.

وی تاکید کرد: پایلوت بسیاری از برنامه‌ها در شعبه ٢٨ که حجم گسترده‌ای از عملیات را شامل می‌شود، انجام گرفته و شعبه ٣٣ غرب تهران بزرگ از این شعبه تفکیک شده است.

وی در خصوص شعبه جدید الکترونیکی ٣٣ غرب تهران بزرگ گفت: این شعبه با ٨٠ هزار بیمه‌شده اصلی و بیش از ٥ هزار و ٢٠٠ کارگاه و ١٥ هزار نفر مستمری‌بگیر آغاز به کار نموده که بر اساس نرم ارزشیابی تیپ یک شعب تامین اجتماعی این شعبه ٢ برابر ظرفیت تعریف‌شده را داراست.

حیدری از مساعدت و همکاری مجدانه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و اعضای هیات مدیره، بایت راه‌اندازی و بهره‌برداری شعبه ٣٣ تامین اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، گفت: شعبه ٣٣ همزمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه به بهره‌برداری رسید و امیدواریم جهت پیشبرد اهداف عالی سازمان تامین اجتماعی گام‌های بیشتری را برای توسعه سازمانی و ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی مخاطبان همراه با آرامش برای نیروهای مولد جامعه و مستمری‌بگیران عزیز برداریم.

گفتنی است، این مراسم با حضور علی ظفرزاده عضو هیات مدیره، رحیم اردلان معاون اداری و مالی، قائم موهبتی معاون امور استان ها، شیرین دخت فرهادی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده، حسین جودکی مدیر کل اتباع، خداقلی میرزائی مدیر کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ، محمد جعفری رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و علیرضا خواک مشاور رئیس هیات مدیره و مدیر کل دفترهیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز