خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون هماهنگی‌های شوراهای اسلامی کار استان تهران :

کارخانه داروگر همچنان فعال است /نامزدهای ریاست جمهوری غرض‌ورزی نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۸۶

رئیس کانون هماهنگی‌ شوراهای اسلامی کار محور غرب تهران می‌گوید کارخانه داروگر هم اکنون با ۴۶۰ کارگر در دو شیفت کاری فعالیت می‌کند و ادعای تعطیلی آن کذب محض است و کارکرد تبلیغاتی دارد.

«محمد رضا فرزعلیان» رئیس کانون هماهنگی‌ شوراهای اسلامی کار محور غرب تهران در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: روز گذشته در فیلم تبلیغاتی یک نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ادعا شد که کارخانه داروگر تعطیل شده است که باید تاکید کنم ادعای مطرح شده با غرض ورزی همراه است و کارکرد انتخاباتی دارد.

این فعال صنفی کارگری با بیان اینکه کارخانه داروگر با ۴۶۰ کارگر در دو شیفت کاری فعالیت می‌کند، تصریح کرد: مشخص نیست که چرا درست در آستانه انتخابات چنین ادعاهای موهومی آن هم از رسانه‌ای که خود را ملی می‌داند، منتشر می‌شود.

عضو هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران افزود: داروگر هم اکنون با اتکا به توان کارگران و حمایت‌های دولت روزانه ۳۰۰ تن تولید دارد و از این به بعد نیز با قوت به تولید ادامه می‌دهد.

رئیس کانون هماهنگی‌ شوراهای اسلامی کار محور غرب تهران در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد و به صورت کلی بازار اشتغال نیاز به علمی نگری دارد و نمی توان با پاشیدن پول برای آن نسخه پیچید، گفت: عده‌ای تصور می‌کنند که می‌توانند با ۲۵۰ هزار تومان یارانه رای کارگران و بیکاران را بخرند اما وقتی از آنها بپرسیم که برای خلق شغل و رونق بخشیدن به تولید چه برنامه‌ای دارند، هیچ پاسخی به جر فرافکنی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز