خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد؛

تجمع کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه برای معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۷۴۰

شماری از کارگران بازنشسته کارخانه «نیشکر هفت تپه» امروز با تجمع مقابل درب ورودی این واحد تولیدی خواستار دریافت مطالبات بازنشستگی خود شدند.

منابع خبری ایلنا در کارخانه نی شکر هفت تپه می‌گویند: که حدود ۳۵۰ نفر از کارگران بازنشسته این واحد تولیدی که از اسفند ماه سال ۹۵ تا هم اکنون بازنشسته شده‌اند؛ هنوز نتوانسته‌اند مطالبات بازنشستگی وزمان اشتغال خود را دریافت کنند به همین دلیل شماری از آنها امروز (۲۷ اردیبهشت ماه) با تجمع مقابل درب ورودی این واحد تولیدی خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

به گفته یکی از کارگران بازنشسته نی شکر هفت تپه؛ کارگران خواستار پرداخت سهم ۴ درصدی بازنشستگی خود در مشاغل سخت زیان آور به تامین اجتماعی هستند و در عین حال بابت پاداش بهره برداری سالهای ۹۴ و ۹۵ را از کارفرما طلبکارند.

براساس گفته‌های این کارگر بازنشسته از قرار معلوم  این دسته از کارگران بازنشسته مجتمه نی شکر هفته که پی گیر پرداخت مطالبات بازنشستگی خود هستند بعد از بی توجه ای کارفرما به اعتراضشان به فرمانداری شهرستان شوش مراجعه کرده اند.

به گفته وی همزمان با مراجعه شماری از کارگران بازنشسته، مسئولانی از فرمانداری در جمع معترضین حاضر شده وپس از شنیدن مشکلات بازنشستگان قول پی گیری مطالبات آنان را داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز