خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان:

کارگران برای دولت سنگ تمام گذاشتند/ روحانی عزت و سربلندی را به کارگران بازگرداند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۲۰

عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان گفت: کارگران گول وعده‌های خوش رنگ و لعاب را نخوردند و به روحانی رای دادند؛ حالا انتظارمان این است که چرخ صنعت بچرخد و عزت به کارگران برگردد.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کارگران برای دولت روحانی سنگ تمام گذاشتند؛ در همین پلی اکریل با وجود بیکاری و سرگردانی و بلاتکلیفی، کارگران به وعده‌های خوش آب و رنگ اعتنا نکردند و به روحانی رای دادند.

وی با بیان این که نبایستی سیاه‌نمایی کرد و برای راه‌اندازی پلی‌اکریل قول‌هایی هم داده‌اند؛ افزود: با این وجود ماههاست که بیکاریم و تازه توانسته‌ایم دو ماه حقوق از بیمه بیکاری بگیریم؛ خواسته ما این است که در دولت دوازدهم چرخ‌های صنعت بچرخد و مشکلات صنایع مادر مانند پلی‌اکریل حل شود.

این فعال صنفی ادامه داد: کارگران با هوشیاری و درایت راه درست را انتخاب کردند و در مقابل از دولت دوازدهم انتظار دارند که سفره‌های خالیشان، خالیتر نشود؛ این انتظار هم خواسته بزرگی نیست و فقط یک مطالبه حداقلی است.

خرمی تصریح کرد: ماههاست که کارگران فنی و متخصص پلی اکریل، شرمنده خانواده هایشان هستند و همه می‌دانند که  برای یک مرد، دردی از این بزرگتر نیست.

عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان در پایان گفت: امیدواریم  در دولت دوازدهم عزت و سربلندی به کارگران برگردانده شود و حداقل، شرایط معاش خانوارهای کارگری کمی به استانداردها نزدیک شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز