خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

تلاش برای ایجاد نظام رفاهی متقابل برای ایرانیان شاغل خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۵۲

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تلاش هستیم که نظام رفاهی ما با کشورهای همسایه و به ویژه کشورهایی که ایرانیان شاغل زیادی دارند متقابل باشد به نحوی که افراد بتوانند با انتقال سابقه بیمه ای خود، تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، ابوالحسن فیروز آبادی امروز در نشست با سفیران جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد ابعاد مختلف فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد.

وی درباره اهمیت تنظیم روابط کار، رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص کسب و کارهای خرد و متوسط ، تعهد این وزارتخانه برای ایجاد رفاه اجتماعی و اقتصادی در جامعه ، اهمیت حوزه تعاون و ... توضیحاتی داد و افزود : وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به دلایل نوع فعالیت های خود با تمام آحاد جامعه در ارتباط است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیان اهمیت این نشست خاطرنشان کرد: در حوزه روابط کار با سازمان های بین المللی نظیر ILO در ارتباط هستیم و ایرانیان زیادی در خارج از کشور شاغل هستند و تبادل تجربیات با سایر کشورها در حوزه های مختلف اهمیت زیادی دارد .

وی افزود: انتقال دانش کشور ما در حوزه تعاون و بهره مندی ما از تجربه دیگر کشورها در زمینه های مختلف ضروریست.

فیروزآبادی  حوزه های مربوط به فعالیت صندوق های بازنشستگی در توسعه اقتصادی کشور را با اهمیت ارزیابی کرد و بر برقراری  ارتباط با بازارهای جهانی و جذب سرمایه خارجی تاکید کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز