خبرگزاری کار ایران

آغاز کارگاه آموزشی پنجره فرصت جمعیتی و امکان تحقق سود جمعیتی در ایران

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۱۳

کارگاه آموزشی پنجره فرصت جمعیتی و امکان تحقق سود جمعیتی در ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، کارگاه آموزشی پنجره فرصت جمعیتی و امکان تحقق سود جمعیتی در ایران آغاز به کار کرد.

در این کارگاه یک روزه با هدف ارتقای آگاهی و آشنایی با روند و پیامدهای تغییر ساختار سنی ، مفاهیم و تئوری های سود جمعیتی و پیامد هایش بر اقتصاد و اشتغال با مروری مختصر بر تجارب کشورها ، برنامه ریزی شده است .

کارگاه آموزشی مذکور با تلاش معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال و دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد(UNFPA) در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار می شود .

کارگاه آموزشی پنجره فرصت جمعیتی و امکان تحقق سود جمعیتی در ایران اولین گام در راستای ارتقای ظرفیت فنی و تخصصی دستگاه ها و وزارتخانه های ذی ربط در پیشبرد اولویت های ملی در تحقق سود جمعیتی در ایران است.

دکترعیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، دکتر علاء الدین ازوجی مشاور وزیر و سرپرست دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و خانم دکتر جودان نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران سخنرانان این کارگاه آموزشی هستند .

همچنین موضوعات تخصصی و علمی پنجره فرصت جمعیتی ارائه می شود و در پایان نشست حاضران به پرسش و پاسخ می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز