خبرگزاری کار ایران

انجمن های صنفی کارگران پیمانکاری رجاء در نامه ای به وزارت کار:

خواستار بازرسی از شرکت های پیمانکاری رجاء هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۴۳۱

انجمن های صنفی کارگران پیمانکاری رجاء در نامه‌ای خطاب به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خواستار بازرسی از شرکت های پیمانکاری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن‌های صنفی کارگران برق، مهمانداری و موتوریست رجاء در نامه‌ای خطاب به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستار بازرسی از شرکت های پیمانکاری شدند.

در این نامه آمده‌است: با احترام به عرض می رسانیم با توجه به عنایت مقام معظم رهبری نسبت به اشتغال زایی ما اعضای اصناف برق، فنی و موتوریست شاغل در مجموعه راه آهن (شرکت حمل ونقل مسافری رجا) در رابطه با اجرا نشدن قانون کار و ساعات کاری و زمان استراحت پرسنل طبق قانون کار و همچنین عملکرد شرکت های پیمانکاری خواستار بازرسی هستیم.

به عنوان مثال یک ماموریت پرسنل حدود 48 ساعت زمان می برد ولی استراحت 24 ساعت در نظر گرفته میشود که خلاف قانون کار می باشد؛ لذا خواهشمندیم دستور فرمایید درا ین مورد بازرسی انجام شود.

مشکل اساسی در مجموعه رجاء وجود پیمانکاران ضعیف و یا توانایی مالی بسیار پایین می باشد و از طرف کارفرما که شرکت رجا می باشد هیچگونه نظارتی انجام نمی شود و این مساله کارگران را دچار مشکلات بسیار کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز