خبرگزاری کار ایران

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی خطاب به معاونت نیروی انسانی شرکت مخابرات:

کارگزاران مخابرات روستایی دائمی نشدند/ قراردادها فقط «فُرمیک» تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۸۸

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در نامه ای خطاب به معاونت نیروی انسانی شرکت مخابرات از دائمی نشدن قراردادها انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از تبدیل وضعیت کارگزاران مخابرات روستایی کشور، نمایندگان این قشر از کارکنان مخابرات، در نامه ای خطاب به معاونت نیروی انسانی مخابرات از عدم تامین مطالبات و دائمی نشدن قراردادها انتقاد کردند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس دیانی

معاونت محترم نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران

با سلام و درود

بزرگترین سرمایه انسانها اعتماد است که می‌تواند نشانه ایی بارز از درک متقابل طرفین میباشد ، در این برهه خاص که شرکت مخابرات ایران و کارگزاران مخابرات روستایی بر سر موضوع قراردادها در تعارض و تقابل یکدیگر قرار گرفته اند ، اعتماد کردن به یکدیگر می‌تواند و می‌توانست تا اندازه ایی خیلی زیاد این تعارضات را از بین برده و جای خود را به تعاملات سازنده و تفاهمات فراگیر بدهد .

در این گیر و دار پر تنش موجود کارگزاران مخابرات روستایی از جمله نمایندگان صادقانه به شرکت مخابرات و مخصوصا شخص شما در جهت اصلاح واقعی قرارداد اعتماد کردند ولی متاسفانه در کمال ناباوری ، اعتماد آنها مورد سوءاستفاده قرار گرفت و آنچه را که مورد نظر بود در بطن قرارداد که دائمی شدن آن بود تامین و گنجانده نشد و به وقوع نپیوست .

آقای مهندس دیانی عزیز

طبق قراری که در جلسه 19 اردیبهشت داشتیم قرار ما بر این شد که قرارداد مورد نظر حتما باید سه جانبه تهیه و تنظیم گردد ولی متاسفانه از نمایندگان کارگزاران دعوت که نشد هیچ بلکه از اعتمادشان نیز سوءاستفاده ابزاری گردید و دیگر اینکه وزارت کار نیز برای تنظیم قرارداد در جریان امر قرار نگرفت و حال که بدون تایید وزارت کار قرارداد به استانها برای امضا ارسال گردیده است کاملا با روح بند 4 صورتجلسه و توافقنامه 20 اردیبهشت در تضاد و تناقض آشکار است  و حال شاهدیم که عملا و علنا توافقنامه نقض شده است و این در شان شرکت مخابرات ایران نبود که خود توافق خود را نقض کند و به به آن بی توجه باشد .

برادر عزیزم

ما شما را پرکارترین و عملگرا ترین مدیر تا به امروز شرکت مخابرات شناخته و میشناسیم ، هرچند که انصافا برای اصلاح قرارداد در زمان مشخص شده اقدام و وفای به عهد نمودید ولی شما به جای اینکه قضیه را برای همیشه فیصله بدهید و نوع قرارداد را دائمی و تاریخ آنرا بردارید وضعیت را بغرنج و پیچیده تر نموده و عملا هیچ کمکی به اصلاح وضع موجود نکرده ایید و به جای اینکه آبی بر این آتش بریزید با تغییر شکل و فرم قرارداد و به طبع آن بدون گرفتن تائیدیه وزارت کار و ارسال آن به استانها و نیز طرح دعوی علیه کارگزاران به جهت ابطال بخشنامه وزارت کار در شعبه 37 دیوان عدالت اداری این آتش را شعله ورتر نموده ایید و حقیقتا امروزه این اقدامات شما باعث تحریک تمامی کارگزاران در سراسر ایران زمین گردیده است .

آقای مهندس  همه ما میدانیم که نقطه مقابل کلمه موقت ، دائم است که مورد نظر کارگزاران بوده است نه کلمه مستقیم . ضمن اینکه قرارداد ما از سال 93 مستقیم بوده است و چیزی که ما میخواستیم و میخواهیم قرارداد دائمی بود و هست .

ما به سبب اعتمادی که به شما و دیگر دوستانتان کردیم بارها و بارها از طرف دوستان و همکارانمان سرزنش و مورد اتهام قرار گرفتیم و حال با این اقدامات شما ، ما نمایندگان کارگزاران دچار شوک  شده اییم  و این است که میگوییم از اعتماد ما سوءاستفاده شده است ، با این اوصاف که قرارداد یکجانبه تنظیم شده ، مورد تایید وزارت کار قرار نگرفته و به استانها طی نامه شماره 100/96/24842 به تاریخ 1396/03/06ارسال شده است تمامی کارگزاران از این اقدام ناراحت بوده و شوکه شده اند و اعلام نموده اند که از امضا آن امتناع خواهند ورزید و حقیقتا این اقدامات را توهین به جامعه بزرگ و شرافتمند کارگزاران مخابرات روستایی تلقی می‌نمایند .

و حال به سبب این اقدامات شما قطعا باری دیگر کشمکشها و تنش ها عود پیدا خواهد کرد و زمینه و بستر تجمعات اعتراضی بیشتر و بیشتر فراهم خواهد گردید و شاهد اعتراضات گسترده خواهیم بود و چه بسا که خدای ناکرده اتفاقاتی ناگوار روی دهد که قابل جبران نباشد .

جناب آقای مهندس

برای تامین نظر سهامداران دارا و ثروتمند نباید کارگزاران مظلوم قربانی شوند همچنانکه حال با این وضعیت وخیم قربانی شده اند و اگر چنین شود که چنین نیز شده است مسببان این وضعیت فردای قیامت باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگوی این عملکرد خود باشند چون این نشانه ایی بارز از ناعدالتی ، ضعیف کشی و پایمال کردن حقوق انسانی ست .

اگر خدای ناکرده به سبب وجود پول و قدرت حقی از ضعفا به خاطر ثروتمندان ضایع شود شاهکار نیست بلکه اصل نا عدالتی ، بی انصافی و ماهیت استثماری ست و حال اینکه شرکت مخابرات میخواهد این عمل ناجوانمردانه را انجام دهد قطعا اقدامی دور از انسانیت و اسلامیت است و فردا که خدای ناکرده شرکت مخابرات درطرح دعوی برنده و در بوق و کرنا شود که ما کارگزاران را شکست دادیم و به آن افتخار میکنیم  و سهامداران متموّل هم هورا کشیده ، دست زده ، به به و چه چه کرده ، آفرین و بارک الله و تبریک و تهنیت بگویند این نه جای افتخار و مباهات دارد نه جای خوشحالی چون اینجا با اعمال نفوذ و رانت حقی از مظلوم ضایع شده است و فقط و فقط بار جوابگویی در فردای قیامت سنگین تر خواهد شد .

در هر حال ما کارگزاران تا جایی که در توان داریم در برابر این نابرابریها مبارزه خواهیم کرد و هرگز دست از مبارزات حق طلبانه بر نخواهیم داشت و اعلام میداریم هر اتفاقی را که در این اثنا بیافتد مستقیما سران شرکت مخابرات مسئول آن خواهند بود .

جناب آقای دیانی عزیز سرور گرامی

باری دیگر از شما مقام مسئول و محترم درخواست داریم که برای جلوگیری از تمامی اتفاقات ناگوار و نیز خاتمه دادن به موضوع یکبار برای همیشه موضوع را با ارسال قرارداد دائم و برداشتن تاریخ آن فیصله دهید تا آبی پاک و روشن بر این آتش ویرانگر ریخته شود و تمامی این اتفاقات ختم به خیر گردد . ( إنشاءالله )

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز