خبرگزاری کار ایران

رضایت‌مندی کارگران «کنتورسازی ایران» با تغییر مدیرعامل

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۶۲۵

با وجود تعویق ۵ ماه حقوق قریب به ۳۵۰کارگر کارخانه «کنتورسازی ایران» در قزوین، منابع کارگری ایلنا در این کارخانه وضعیت فعلی را بهتر از گذشته می‌دانند.

 با وجود تعویق ۵ ماه حقوق قریب به ۳۵۰کارگر کارخانه «کنتور سازی ایران» در قزوین، منابع کارگری ایلنا در این کارخانه وضعیت فعلی را بهتر از گذشته می‌دانند.

کارگران روز چهارشنبه (۱۰ خرداد) به ایلنا گفته‌اند که پس از سال‌هاچالش کارگری در «کارخانه کنتور سازی ایران»، وضعیت کارخانه از ابتدای سال جاری با تغییر مدیرعامل رو به بهبودی است و با وجود تعویق ۵ ماهه حقوق کارگران در سال ۹۵ کارگران مدعی اند در سال جاری۹۶ دستمزدشان پرداخت شده وفقط بخش کمی از آن باقی مانده است.

یکی از کارگران شاغل در کارخانه کنتورسازی ایران با بیان اینکه مشکلات مدیریتی و نداشتن منابع مالی کافی باعث شده بود  فعالیت کارخانه متوقف شود وحقوق و بیمه کارگران چندین ماه به تعویق بیفتد، گفت: با تغییر مدیرعامل کارخانه در سال جاری  دو ماه از دستمزد وبیمه کارگران این کارخانه  پرداخت شده و فقط بخش کمی از آن باقی مانده است. همچنین فعالیت تولیدی این  واحد از سر گرفته شده است.

او همچنین درباره وضعیت کارگران شرکت کم مصرف ایرانیان که از واحدهای زیرمجموعه شرکت کنتورسازی ایران در قزوین است؛ گفت: مدیرعامل این واحد تولیدی نیز تغییر کرده و قرار است روزهای پایانی ماه مبارک رمضان فعالیت خود را با حدود ۸۰ کارگر از سر بگیرد.

این کارگر با بیان اینکه این دو واحد در زمینه فروش و سفارش محصولات تولیدی مشکلی ندارد اما به دلیل مشکلات مدیریتی در آستانه تعطیلی کامل قرار داشتند، در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر با تغییر وضعیت کارخانه، انگیزه کارگران برای تولید نیز بیشتر شده است که امیدواریم با پیگیری مسئولان  استانی  شاهد بهبودی کامل وضعیت این دو کارخانه مهم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز