خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار شد؛

تجمع صنفی کارگران گروه ملی فولاد اهواز مقابل استانداری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۵۶۱

جمعی از کارگران کارخانه ملی فولاد اهواز صبح امروز در اعتراض به برزمین ماندن مطالبات صنفی خود، مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده‌اند.

تعدادی از این کارگران در تماس با ایلنا گفتند: حدود ۲۰۰ نفر هستیم که به نمایندگی از سوی حدود ۴ هزار کارگر شاغل در کارخانه شرکت ملی فولاد اهواز این اجتماع صنفی را برای پیگیری مطالبات صنفی محقق نشده خود، راه‌اندازی کرده‌ایم.

برپایه این صحبت‌ها تجمع مذکور از ساعت ۹ صبح امروز ( چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه) در حالی مقابل ساختمان استانداری خوزستان برپا شده است که توسط همین کارگران برای روز گذشته  تجمع صنفی مشابهی در محوط کارخانه و مقابل دفتر مدیریت برپا شده بود.

آنها در توضیح مطالبات صنفی خود گفتند: تا این لحظه کارگران شرکت ملی فولاد اهواز۲ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده طلبکارند.علاوه بر آن از سال ۹۰ تا هم اکنون حق سنوات کارگران این واحد پرداخت نشده است.

آنها افزودند: از آنجایی که  این کارخانه از شرکتهای احداث شده توسط گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا در اهواز  است  بعد تشکیل پرونده قضایی برای متهم پرونده، این واحد صنعتی که هم اکنون با نظارت دستگاه قضایی اداره می‌شود، برای پرداخت دستمزد کارگران خود با مشکلاتی  روبرو است.

تجمع کنندگان گفتند: از مسئولان استانداری خوزستان می خواهیم تا مقدمات برداشته شدن مشکلات مدیریتی این کارخانه و در نتیجه امکان پرداخت مطالبات صنفی کارگران آنها را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز