خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پی حوادث تروریستی تهران

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۸۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی حوادث تروریستی کوردلانه بدخواهان مردم و نظام و عاملین استکبار در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و شهادت جمعی از هموطنان در این حوادث را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی حوادث تروریستی کوردلانه بدخواهان مردم و نظام و عاملین استکبار در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و شهادت جمعی از هموطنان در این حوادث را تسلیت گفت.

در پیام سید تقی نوربخش آمده است: ایران اسلامی با عزت٬ مستقل و مقتدر خوار چشم استکبار جهانی است و آنان با توسل به پلیدترین روشهای جنایات بشری، تصور ایجاد ناامنی در این کشور را دارند اما غافل از اینکه جمهوری اسلامی ایران با زعامت مقام معظم رهبری٬ وحدت و یکپارچگی مردم و اقتدار نیروهای نظامی رو به جلو حرکت می کند و  چنین حوادثی، خللی در رسیدن به آرمان های انقلابی ایجاد نمی کند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی٬ ضمن همدردی  با بازماندگان شهدای این حملات و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان ،این حادثه تاسف انگیز  تروریستی را به مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز