خبرگزاری کار ایران

با حضور در منزل شهید مازیار سبزعلی زاده صورت گرفت؛

ابلاغ پیام تسلیت رییس جمهور و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۹۷

پیام تسلیت رییس جمهوری اسلامی ایران و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به خانوادهشهید مازیار سبزعلی زاده که روز گذشته در حرم مطهر امام (ره) در یک حمله تروریستی به شهادت رسیده بود، ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در منزل مازیار سبزعلی‌زاده از شهدای حمله تروریستی 17 خردادماه، پیام تسلیت حسن روحانی رئیس جمهور و علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی را به خانواده او ابلاغ کرد.

مازیار سبزعلی‌زاده از کارگران خدماتی شاغل در فضای سبز حرم مطهر امام (ره) بود که در جریان حمله تروریستی روز چهارشنبه /17 خردادماه به شهادت رسید .

بر پایه این گزارش در این دیدار جدا از اعلام همدرد، ی نماینده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین در خصوص وضعیت برقراری مستمری ، بیمه و نیز معیشت بازماندگان  خانواده این شهید توضیحاتی ارایه کرد.

گفتنی است در این دیدار خانواده شهید مازیار سبزعلی زاده  پیرامون نحوه شهادت ایشان توضیحاتی را ارایه کردند. شهید مازیار سبز علی زاده متولد ۱۳۵۱  در صومعه سرا ، کارگر خدماتی حرم مطهر امام راحل دارای همسر و دو فرزند پسر و دختر می باشد که روز گذشته در حادثه تلخ و تکان دهنده حمله تروریستی به حرم مطهر امام (ره) به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز