خبرگزاری کار ایران

در صد و ششمین کنفرانس بین المللی کار؛

ایران رییس آسیا و اقیانوسیه اجلاس ILO شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۴۸

در صد و ششمین کنفرانس بین المللی کار، ایران به عنوان رییس آسیا و اقیانوسیه این دوره اجلاس ILO برگزیده شد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به ژنو محل برگزاری دائم اجلاس سازمان بین المللی کار، در نشست 106 این اجلاس وزیر کار ایران ریاست نشست وزرای کار آسیا و اقیانوسیه را بر عهده دارد .

بر اساس این گزارش ایران در دو دوره گذشته به طور متوالی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره ILO انتخاب شده بود که همین عامل موجب گردید تا جمهوری اسلامی به ریاست گروه آسیا و اقیانوسیه برگزیده شود.

یک مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا با تاکید بر اینکه به احتمال قوی ایران برای سومین دوره متوالی نیز در روز دوشنبه به عنوان عضو اصلی هیات مدیره ILO انتخاب خواهد شد گفت: در این صورت طی پنجاه سال گذشته این اتفاق رویداد کم سابقه‌ای‌ است که یک کشور به صورت متوالی در سه دوره به عنوان عضو اصلی هیات مدیره سازمان بین المللی کار برگزیده می‌شود.

این مقام مسئول علت این موفقیت را تعامل نزدیک و همکاری تنگاتنگ وزارت کار با همراهی وزارت خارجه ، سازمان بین المللی کار ، تلاشهای نماینده ایران در ILO و پیگیری های مستمر سفیر جمهوری اسلامی در نزد سازمان ملل عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز